מתחם, טרומן, דגניה, שדה בוקר – חיפה

מתחם בו קיימים 541 בעלי דירות. בשנת 2020 הגענו יחד עם חברת “רמות בעיר” ופרופסור  אדריכל גבי שוורץ לקדם את הפרויקט, מדובר בפרויקט בו מקדמת עיריית חיפה תכנית אב . יחד עם חברי הנציגות פעלנו בשטח לאיתור בעלי הדירות, חברי הנציגות מינו משרד עורכי דין שייצג אותם בפרויקט מול החברה היזמית . חשוב לציין שזה אחד הפרויקטים החשובים והיפים של העיר שכן פרויקט זה ממוקם קו ראשון לים באחד המיקומים המיוחדים ביותר של העיר חיפה. לאחר שרתמנו את בעלי הדירות החלו עורכי הדין לקדם את ההסכם המשפטי כאשר בד ובבד קידם היזם תכניות יחד ומול עיריית חיפה .

כתובת הפרויקט: רחובות טרומן 2-52, דגניה 60-62 , שדה בוקר 1-35, חיפה

מס׳ דיירים לפינוי: 541

יזם: רמות בעיר

עם הפנים לים: פורסמה תוכנית ההתחדשות העירונית של קריית חיים המערבית

תוכנית ההתחדשות העירונית של קריית חיים המערבית מציעה בניית “חזית ים” ותוספת של 4,500 יחידות דיור • האדרריכלית פרופ’ אירית צרף נתניהו: “שלא כמו ביישובים אחרים שלוקחים את קו החוף – כאן נותנים אותו לציבור” השינוי הדרמטי שהתוכנית מציעה הוא בניית “חזית הים”, כלומר, שורה של מבנים לאורך שדרות הנשיא טרומן וחוף הים. כמות התושבים באזור זה אמורה לגדול פי שלושה, מ-828 ל-2,336.  
שקופית קודמת
שקופית הבאה
אחרי שנתיים של עבודה הגענו לרגע המיוחל בו החלו בעלי הדירות לחתום על חוזים ברכות לתושבי טרומן שדה בוקר ודגניה חיפה 8.2.2022 תמונות מארוע מרגש

רוצים התחדשות גם אצלכם?

קבלו ייעוץ מקצועי מצוות המומחים של חברת בית הדייר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

Scroll to Top